FAQ

 

Tady najdeš odpovědi na nejčastější dotazy.

 

1. Můžu si zboží vyzvednout osobně? 

Jasný, po předchozí domluvě lze vyzvednout zboží u nás ve skladu na adrese Plzeňská 435/338, Praha - Řepy. V případě zájmu napiš na jsem@freeskier.cz

 

2. Co mám dělat, kdy zboží neodpovídá mým představám (např. nesedne mi velikost bot)?

Žádný problém. Napiš mi mail, že chceš zboží vrátit na jsem@freeskier.cz. Reklamační formulář najdeš zde. Tento formulář pak stačí vyplnit a spolu se zbožím, které chceš vyměnit, poslat zpět na adresu:
Forepart s.r.o. - Freeskier.cz, Plzeňská 435/338, Praha 163 00.
O zbytek se už postaráme. Poštovné směrem k tobě, při reklamaci, hradíme my.  

 

3. Nedaří se mi objednat zboží přes váš internetový obchod. Co s tím mám dělat? 

Narazil jsi na problém během objednávkového procesu a nevíš si rady? Napiš mi a nebo zavolej na tel +420 603 846 188. Rád ti s objednáním pomůžu.

 

4. Kde najdu převod velikostí bot? 

Převodní tabulku na velikosti najdeš tady.

 

5. Zasíláte i na Slovensko?

Jasně že jo. Podpora freeskiingu je dobrá jak v Čechách, tak i na Slovensku.

 

6. Kolik stojí poštovné?

Protože tě máme rádi, posíláme všechno zdarma. A to jak po ČR tak i na Slovensko. 

 

7. Chtěl bych zboží vrátit a dostát zpátky svoje peníze. Je to možné? 

Samozřejmě. Po vyzvednutí můžeš zboží vrátit kdykoliv během 14 dnů.

Chápu, že zboží nemusí vždycky odpovídat tvé představě, přeci jen kupuješ ho podle fotek přes internet. Ať už chceš zboží vrátit z jakéhokoliv důvodu, žádný strach, peníze ti vrátíme! Stačí mi napsat na jsem@freeskier.cz a poté zaslat zboží zpět na naši adresu spolu s vyplněným reklamačním formulářem. Zboží můžeš vrátit do 14 dnů od jeho nákupu, musí být neježděné a nepoškozené. Peníze ti budou vráceny na tvůj bankovní účet.

 

8. Nenašel jsem odpověd na moji otázku.

Nevadí, stačí mě kontaktovat a rád ti porádím. Buď po mailu anebo telefonicky.