Mimo sezónu je prodejna bez stálé otevírací doby. Pro vrácení lyží, vyzvednutí objednávek nebo návštěvu prodejny nás prosím předem kontaktujte.

FAQ

Tady najdeš odpovědi na nejčastější dotazy.

 

1. Můžu si zboží vyzvednout osobně? 

Jasný, máme kamennou prodejnu na adrese Plzeňská 435/338, Praha - Řepy, kde je možné si zboží vyzvednout osobně. 

 

2. Co mám dělat, kdy zboží neodpovídá mým představám (např. nesedne mi velikost bot)?

Žádný problém. Napiš mi mail, že chceš zboží vrátit na jsem@freeskier.cz. Tady najdeš reklamační formulář. Tento formulář pak stačí vyplnit, a spolu se zbožím, které chceš vyměnit, poslat zpět na adresu: Forepart s.r.o. - Freeskier.cz, Plzeňská 435/338, Praha, 163 00. O zbytek se už postaráme. Poštovné směrem k tobě při reklamaci hradíme my.  

 

3. Nedaří se mi objednat zboží přes váš internetový obchod. Co s tím mám dělat? 

Narazil jsi na problém během objednávkového procesu a nevíš si rady? Pak mi napiš a nebo zavolej na tel +420 773 770 596. Rád ti s objednáním pomůžu.

 

4. Kde najdu převod velikostí bot? 

Převodní tabulku na velikosti najdeš tady.

 

5. Zasíláte i na Slovensko?

Jasně že jo. Podpora freeskiingu je dobrá jak v Čechách, tak i na Slovensku.

 

6. Kolik stojí poštovné?

Pro objednávky nad 1 000 Kč je poštovné zdarma. Stejně tak je poštovné zdarma i na některé vybrané levnější produkty. Na ostatní objednávky do 1 000 Kč se platí poštovné 79 Kč. Cena platí pro zásilky do ČR i na Slovensko. 

 

7. Chtěl bych zboží vrátit a dostát zpátky svoje peníze. Je to možné?  

Jasně že jo. Vrátit zboží můžeš kdykoliv během 45 dnů, od doby co si ho vyzvedneš.

Chápu, že zboží nemusí vždycky odpovídat tvé představě, přeci jen kupuješ ho podle fotek přes internet. Ať už chceš zboží vrátit z jakéhokoliv důvodu, žádný strach, peníze ti vrátíme! Stačí mi napsat na jsem@freeskier.cz a poté zaslat zboží zpět na naši adresu spolu s vyplněným formulářem pro odstoupení od smlouvy. Zboží můžeš vrátit do 45 dnů od jeho nákupu, musí být neježděné a nepoškozené. Peníze ti budou vráceny na tvůj bankovní účet.

 

8. Nenašel jsem odpověd na moji otázku.

Nevadí, stačí mě kontaktovat a rád ti porádím. Buď po mailu anebo telefonicky.