Doručení do Vánoc garantujeme pro objednávky vytvořené do 19. 12. do 10:00

FAQ

Tady najdeš odpovědi na nejčastější dotazy.

 

1. Můžu si zboží vyzvednout osobně?

 

Jasně, kromě eshopu máme i kamennou prodejnu na adrese Plzeňská 435/338, Praha - Řepy.

 

2. Co mám dělat, kdy zboží neodpovídá mým představám (např. nesedne mi velikost bot)?

 

Žádný problém. Napiš mi mail, že chceš zboží vrátit na jsem@freeskier.cz.

Formulář pro odstoupení od smlouvy najdeš zde. Tento formulář pak stačí vyplnit a spolu se zbožím, které chceš vrátit, poslat zpět na adresu: Freeskier.cz, Plzeňská 435/338, Praha 163 00. Peníze vracíme do 14 dní od obdržení zboží.

 

3. Nedaří se mi objednat zboží přes váš internetový obchod. Co s tím mám dělat?

 

Narazil jsi na problém během objednávkového procesu a nevíš si rady? Napiš mi a nebo zavolej na tel +420 773 770 596. Rád ti s objednáním pomůžu.

 

4. Kde najdu převod velikostí bot?

 

Převodní tabulku z EU velikostí na velikosti lyžařských bot (mondopoint) najdeš tady.

 

5. Zasíláte i na Slovensko? Jasně že jo.

Jasně! Na Slovensko doručujeme prostřednictvím GLS.

  • Doprava zdarma při objednávkách nad 39 €.
  • Pouze 3 € poštovné u objednávek pod 39 €.
 
 

6. Kolik stojí poštovné?

  • GLS
    • Rychlé a spolehlivé doručení.
    • 79 Kč u objednávek do 1 000 Kč.
    • Zdarma u objednávek nad 1 000 Kč nebo při osobním odběru v naší prodejně.
  • Zásilkovna 
    • Nelze zasílat lyže ani hůlky.
    • Vyberte si preferované odběrní místo při objednávce.
    • 49 Kč u objednávek do 1 000 Kč.
    • Zdarma u objednávek nad 1 000 Kč.

 

7. Chtěl bych zboží vrátit. Je to možné?

Samozřejmě. Po vyzvednutí můžeš zboží vrátit kdykoliv během 45 dní. Chápu, že zboží nemusí vždycky odpovídat tvé představě, přeci jen kupuješ ho podle fotek přes internet. Ať už chceš zboží vrátit z jakéhokoliv důvodu, žádný strach, peníze ti vrátíme! Stačí mi napsat na jsem@freeskier.cz a poté zaslat zboží zpět na naši adresu spolu s vyplněným formulářem pro odstoupení od smlouvy. Zboží můžeš vrátit do 45 dní od jeho nákupu, musí být neježděné a nepoškozené. Peníze ti budou vráceny na tvůj bankovní účet.

 

8. Nenašel jsem odpověd na moji otázku.

 

Nevadí, stačí mě kontaktovat a rád ti porádím. Buď po mailu nebo telefonicky.